Cases

Dit doen we bij onze klanten

De HR-oplossingen die ManpowerGroup Solutions levert zijn heel divers. Echter, in de kern gaat het altijd om dezelfde dienstverlening: voor onze klanten de juiste mensen vinden en hun potentieel optimaal inzetten. Hoe en wat we doen en bij wie laat zich het best vertalen in onze klantcases. Hier leest u welke concrete oplossingen we bij klanten in de praktijk hebben gebracht; variërend van één loket voor alle flexibele arbeid bij een telecomaanbieder tot het neerzetten van een uitgebreid employability programma bij een bank en het professionaliseren van een call center bij een onderdeel van het ministerie van VWS.

Slachtofferhulp Nederland case study

Het programma van Slachtofferhulp Nederland 2.0 moet binnen 2 jaar gerealiseerd worden met 30 talenten die deze organisatieverandering mogelijk moeten maken. Deze 30 talenten heeft ManpowerGroup Solutions RPO binnen 6 maanden geworven. Hoe? Download de klantcase van Slachtofferhulp…

Lees meer

Business case Mattel

Mattel zocht een recruitment partner die een professionaliseringsslag over grenzen heen kon bewerkstelligen. Wij hebben deze oplossing vanuit RPO geboden en met succes geïmplementeerd. Download: de klantcase van Mattel.

Lees meer

Eén loket voor alle flexibele arbeid

Vodafone is wereldwijd en ook in Nederland een van de grootste spelers op de telecommarkt. Ontwikkelingen volgen elkaar in hoog tempo op en om ieder puntje van de taart wordt strijd geleverd. Logisch dus, dat Vodafone werkt met een flexibele schil van externe experts en tijdelijke…

Lees meer

Van versnippering naar besparing

Delta Lloyd werkt met een flexibele schil van ongeveer 300 externe krachten, die via verschillende leveranciers en HR-managers binnenkomen. Kijkend naar de wirwar van contracten en tarieven kwam de verzekeraar tot de conclusie: dit moet beter en goedkoper kunnen. Al een tijdje speelden…

Lees meer